Mokymai be cinkelio – Social Media Strategy Workshop

Šis workshopas palieka kažkokį keistą jausmą. Tiksliau nepalieka jokių jausmų ar įspūdžių. Su juo viskas gerai ir kai klausausi irgi viskas gerai, kažkiek įdomu, pasižymi šį bei tą. Tačiau seminaras toks neutralus, kad tarsi nėra ką apie jį pasakyti. Gal iš dalies todėl, kad jo autorė nesirodė kadre ir nežėrė stiprių ar pasaulėžiūrą keičiančių nuomonių.

Bet negi jokio atsiliepimo nepaliksiu, kad jau turiu tam dedikuotą blogą? Praėjo keli mėnesiai ir peržiūrėjau antrą kartą, kad prisiminčiau ir turėčiau ką parašyti 🙂

Faktai

Na, o nesimaivant, tai kaip ir nebloga ta kurso autorės mokoma strategija. Šis workshop’as jau ne pirmas man mokantis socialinės medijos tema ir šiek tiek žinių turiu. Ir nors nepapuola į rimtesnių kategoriją, bet kryptį nurodo tikrai.

Autorė pateikia 7 žingsnių strategiją, aptaria visus punktus ir duoda pildymui žemesnio nei vidutiniško gerumo pratybas.

Pavadinimas – Social Media Strategy Workshop

Autorė – Molly Marshall

Kaina – 97 USD

Trukmė – 2 val.

Nuoroda į kursą – čia

Kas patiko

Realiai įgyvendinama strategija ir keli aspektai, apie kuriuos tikrai nebūčiau pagalvojusi. Bet esu tikra, kad socialinių tinklų profesionalai nebūtų išgirdę kažko labai naujo.

Autorė siūlo laikytis realistiško vertinimo ir kad nereiktų nieko keisti bent 90 dienų, o kad pamatyti realius rezultatus truks bent pusantrų metų pastovaus darbo.

Ar pasidarysiu savo strategiją pagal šį kursą? Ech… na taip taip. Šiemet bandau pritaikyti viską praktiškai, net jei be smulkmenų. O ir vienas strategijos punktų, kad 10-15 įrašų tipų gali suktis ratu man jau teoriškai atliktas po Helene Inbetween kursų. Svarbiausia, kad tai darysiu todėl, kad galėčiau palyginti su kitais rimtesniais kursais apie socialinės medijos strategiją iš Venudu.

Labiausiai patikusios mintys- pamokymai, į ką niekada neatkreipiau dėmesio taip konkrečiai:
⁃ nusistatyk 3 tikslus kaip socialiniai tinklai padės tavo verslui
⁃ apibūdink savo tikslinės auditorijos problemas geriau nei jie gali patys
⁃ apgalvok kur tavo auditorija ieško informacijos
⁃ pasižiūrėk konkurentų cover photos

Labai sutinku:
⁃ email list būtinas 
⁃ Jei turi puslapį dar nereiškia, kad žmonės tiesiog lankysis
⁃ Reikia metinio turinio kalendoriaus

Nuomonės

Nieko negaliu su savimi padaryti ir turiu pripažinti, kad nepatinka man mokymai be cinkelio, lektoriaus charizmos ar kažko kito ypatingo kaip kad nepaprastai vertinga informacija. Atrodo, kad net buhalteriai apie mokesčių deklaracijų būtinybę jausmingiau pamokytų, o čia, kai tema tokia lengvai padaroma spalvinga ir įkvepiančia visiškai neišspausta niekas iš jos. 

Verdiktas

Bendrai paėmus mano vertinimas – OK. Atleisk man, mielas skaitytojau, už tokį absurdišką neutralumą, bet jei mokymų autorius neparodo savo asmenybės ir nuomonės, tai ir mano vertinimas gavosi be asmenybės 😅

Kažkaip atrodo net savotiškai blogiau toks vertinimas, nei negatyvus. Ar tik man čia taip?

Turbūt nerekomenduočiau ir dėl kainos – kokybės santykio. Nebent kaina iki 15 eur nukristų, tada, žinoma, galima pažiūrėti pasitobulinti. Nebent esi visiskas naujokas šiltuose reikaluose, tada galima apsvarstyti, bet pusantros valandos workshopas neišmokys visko, tai net nežinau kam tiktų šie mokymai. 

PANAŠŪS ĮRAŠAI

Strategija socialiniams tinklams – venudu.lt kurso apžvalga

Nors norėčiau pasaulio tik su blogais ir naujienlaiškiais, negaliu neigti socialinių tinklų nešamo gėrio verslui ir ruošiuosi strategiškiau ir visaip…

Instagram Content System (Helene Sula)- online kurso apžvalga

Ar pasauliui reikėjo dar vieno kurso apie Instagramą, kai pastaraisias metais vis nauji mokymai apie socialinius tinklus lenda kaip grybai…

Online kurso apie LinkedIn apžvalga

Originalus pavadinimas - LinkedIn Savvy Tikriausiai jau ne daug liko mūsų, kurie neturėtų profilio LinkedIn ir nors didžioji dalis dar…

Instagram Storių online kurso apžvalga

Gram Slam - Alex Beadon Gram Slam yra Instagramo storių karaliene tituluojamos Alex Beadon online kursas apie tai, ką ji…