Strategija socialiniams tinklams – venudu.lt kurso apžvalga

Nors norėčiau pasaulio tik su blogais ir naujienlaiškiais, negaliu neigti socialinių tinklų nešamo gėrio verslui ir ruošiuosi strategiškiau ir visaip kitaip -iau komunikuoti, o man į pagalbą ateina Darius Gerulis su savo kursu Venudu platformoje.

Komplimentai autoriui

Dariau, jei skaitai, tai, žinok, Tau labai puikiai sekasi mokyti šito reikalo. Sveikinu. Sukūrei man tokį pasitikėjimą savo žiniomis, įdirbiu ir apskritai susivokimu šituose reikaluose, kad mano naujausia profesinė svajonė, kad padarytum mano strategiją Tu ir man net nereiktų pačiai galvoti kaip čia visus savo reikalus, apie kuriuos noriu kalbėti derinti. 

Dar kabinu kursui medalį už tai, kad nebuvo brukamas autentiškumas. Turbūt visiems jau skrandžius suka tą žodį išgirdus. Ypač, kai siūloma būti autentišku save per prievartą į storius grūdant, bet čia jau turbūt kita tema.

Ką reikėtų žinoti kurso pirkėjams

Jei svarstai apie šio kurso pirkimą, tai žinok – su juo veikti bus ką. Tai nėra lengvas turinys lyg pačiaukšėjimas prie kavutės, kurio su šypsena pasiklausysi. Reikia įdėmiai klausytis, žymėtis dalykus, informaciją kramtyti ir stengtis nepamesti minties.

Pateikiamos įžvalgos nėra paviršutiniški patarimai ir jei iš tiesų viską sau pritaikysi ir susidėliosi strategiją pagal pateiktas gaires, esu tikra, kad investija atsipirks su kaupu.

Faktai

Pavadinimas:  Strategija socialiniams tinklams: rengimas ir įgyvendinimas

Autorius: Darius Gerulis venudu.lt platformoje

Kaina: 149 eur

Trukmė: apie 4 val video + kiek užtruksit susidėlioti strategiją

Nuoroda į kursą: čia

Kas patiko

Patiko jau minėtas informacijos rimtumas. Pilnas kurso pavadinimas “Strategija socialiniams tinklams: rengimas ir įgyvendinimas” tikrai atspindi, kad ją ir parengti galėsi ir įgyvendinti.

Patiko profesionalus požiūris, kad visi verslai yra skirtingi ir kad vietomis neįmanoma duoti taisyklės tinkančios visiems.

Suteikiamos skaidrės – įrankis strategijai yra aukso vertės. Pati informacija irgi. Aptariamos temos apima ne tik tokius dalykus kaip konkurentų analizė, bet ji ir kiekybinė ir kokybinė, ir dar daug visokių dalykų apie ką net nebūtum gilinęsis dėl socialinių tinklų. O kalbant apie tai turiu pasakyti, kad niekada nebūčiau pagalvojusi apie rinkos etalonus ir tt. ir pan.

Šiais laikais, kai kursus kepa kas netingi tikrai sunku atsirinkti kažką vertingo. Aš net kitus mokymus peržiūrėjau ta pačia tema, kad galėčiau realistiškiau įvertinti ir susiformuoti nuomonę apie šituos. Nors tie kiti mokymai yra pusantros valandos workshopas ir taip tiesiogiai jų lyginti nederėtų, bet pamačiau, kad tikrai šie kursai yra geri ir mano komplimentai pelnyti.

Ir turbūt didžiausias komplimentas kursui yra tas, kad aš jį turėsiu žiūrėti dar kartą, tik jau pildydama jų duodamą šabloną. Ten yra tiek geros info, kad aš išsivystysiu šitų kursų FOMO tuoj 😀

Mano pasamprotavimai kurso pateikimo patobulinimui

Dirbdama su verslo plėtra išmokau du dalykus visam gyvenimui. Manau, tai galioja ir šiems kursams.

Pirma taisyklė – never assume. Šiuose mokymuose tai drąsus terminų – sutrumpinimų vartojimas pačioje pradžioje be paaiškinimų. Labai tikėtina, kad daugelis jų nežinos, nes reikia jau būti kažkiek paflirtavus su oficialiu marketingo pasauliu, kad suprasti pavyzdžiui KPIs. Žinoma, kurse yra terminų žodynas, bet gal aš kokį pradinį failą įdėčiau supažindinti žmones plačiau, kur tas failas ir pan. Užsienietiškuose kursuose populiaru pradėti nuo how to natigate this course, čia tikrai pasiteisintų. Aišku, galima sakyti, kad nurodomas kurso lygis nuo vidutinio, bet kokios srities vidutinio :)? Aš tarkim žinojau šiuos terminus iš darbinės sferos, bet per pastaruosius metus peržiūrėjau kokius šešis mokymus apie socialinius tinklus ir tokie terminai nebuvo minimi. Taip ir kūrėjas pristatantis savo prekės ženklą socialiniuose tinkluose (ar kas dirbantis mažesnėje įmonėje, kur nėra prabangos dirbti tik vieną specializuotą darbą), peržiūrėjęs krūvą kitų kursų, kurie pakels jį iš pradinio lygio, nebūtinai juos žinos.

Kita mano taisyklė – niekas nieko nežino. Ją pritaikysiu skaidrėms – strategijos įrankiui. Omeny turiu, kad kiek neaišku, kuri video pamoka apie kurį puslapį. Aišku, čia pasikabinėjimas, bet kai tokios apimties pdf, tikrai būtų gerai turėti galimybę lengviau naviguoti su pvz. turiniu pradžioje, jei norisi grįžti paklausyti kas kalbama ta tema pamokose. Kaip taisyklė pilnai viskas aišku būna tik tiems, kas sukuria produktą. Nesakau taip tik dėl šio kurso, o apskritai, pati dirbdama su SEO matau kaip žmonės neaprašo savo produktų, nes jiems atrodo viskas ir taip aišku 😀 Tikrai, duodu ranką nukirsti.

Verdiktas

Ar patiko? Taip. Ar buvo naudinga? Taip. Ar kažko išmokau? Labai taip. Ar rekomenduočiau? Vienareikšmiškai taip.

Jei ieškote profesionalių mokymų su daug marketingo info, tai šie kursai tikrai puikus pasirinkimas. Ypač įmonėms, jauniems specialistams ir turintiems prekės ženklus labai rekomenduoju, nes ne tik, kad išmoksit kaip strategiją susidaryti, bet ir apskritai daug su tuo susijusių dalykų.

Iki šiol iš visų mano praeitų mokymų tai yra pats profesionaliausias ir informatyviausias kursas socialinių tinklų temą.

P.S. Šis kursas yra venudu.lt dovana, tačiau mano išsakytos mintys ir nuomonės yra mano pačios, o rekomendacija pagrįsta lyginant šiuos mokymus su kitais 6 esančiais šiame bloge socialinių tinklų tema.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

PANAŠŪS ĮRAŠAI

Instagram Content System (Helene Sula)- online kurso apžvalga

Ar pasauliui reikėjo dar vieno kurso apie Instagramą, kai pastaraisias metais vis nauji mokymai apie socialinius tinklus lenda kaip grybai…

Mokymai be cinkelio – Social Media Strategy Workshop

Šis workshopas palieka kažkokį keistą jausmą. Tiksliau nepalieka jokių jausmų ar įspūdžių. Su juo viskas gerai ir kai klausausi irgi…

Kaip aš ikigai ieškojau

Kaip rasti mylimą darbą ir kiekvieną rytą keltis su džiaugsmu? - Dainiaus Jakučionio online seminaro atsiliepimas Vis galvojau nuo ko…

Online kurso apie LinkedIn apžvalga

Originalus pavadinimas - LinkedIn Savvy Tikriausiai jau ne daug liko mūsų, kurie neturėtų profilio LinkedIn ir nors didžioji dalis dar…